یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انقلاب

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از جلوه‌های حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی شرکت گسترده در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه چهارشنبه در همایش جهاد تبیین که با حضور جوانان بسیجی و انقلابی در محل دهکده مقاومت سپاه لرستان برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خدمت، اظهار داشت: نقطه عطف یا شروع یک عصر جدید در ابتدا شاید قدری که انتظار می‌رود به چشم نیاید، اما قدرت قوی لازم است که این تحول را درک کند.

وی عصاره تمدن غرب را وحشی‌گری‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواند و افزود: انقلاب اسلامی به عنوان یک نقطه عطف تحولات بشری را در سطح جهان آغاز کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت نرم و بدون استفاده از ابزارهای مادی، نظام سلطه و رژیم شاهنشاهی را ساقط کرد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) یک نظام سیاسی جدید و مترقی یعنی جمهوری اسلامی را در جهان اشاعه داد.

سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه انتخابات و مشارکت حداکثری، ما را به سمت تحقق ایران قوی نزدیک تر می‌کند، خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات انرژی بسیاری را در اختیار دولت جدید برای حل مشکلات اقتصادی قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha